torsdag 5 april 2012

Svullna fötter och halsbränna.

Ja då var det dags... fötterna svullnar och halsen brinner.
Det var likadant med Juliet så jag hade inte väntat mig så mycket annat. Är egentligen mest glad för att jag klarat mig från det så här pass länge.
Fötterna är värst på kvällarna, då slätas "rynkorna" ut och tårna ser helt släta ut, och så sticker det i dem. Fotmassage är ungefär det skönaste som finns just nu.
Halsen är katastrof, fy vad jobbigt det är. det är verkligen som en liten eld som sitter i halsen och vägrar försvinna.
Det är väl hur som helst värt det in the end. Det kommer ju något gott från det så att säga.

Juliet har förresten kommit på vad hon tycker bebisen ska heta "jag tycker bebisen ska heta Manfred mamma, som mammuten" (den i Ice Age). Vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar