lördag 11 juni 2011

"Vansinnesveckan" går mot sin ända...

Den här veckan har varit helt otroligt.
Jag fick ju MYCKET kompletteringar på min uppsats, av flera olika handledningar som jag inte kommer gå in på här. Men man kan säga att irritationen varit stor!!
Hur som helst, det har varit skrivande och fixande med uppsatsen hela veckan lång, vilket betyder bilresa till andra sidan stan för att lämna J på förskolan.
Mitt i allt det har jag varit på intervjuer, haft beslutsångest, grubblat och funderat. Vilket resulterade i en lärartjänst på en skola som ligger en kvarts resa härifrån.
Det känns helt underbart skönt!
I onsdags hade vi dessutom inbrott i vårt källarförråd, en guldgruva för the thieves eftersom Erics nästan hela verktygsrigg fanns där ner. Mitt på dagen skedde det till råga på allt. Vid 13 ungefär, en av våra grannar stötte på dem i trappan nämligen, helt sjukt!!
Så om du råkar hitta tre staplar med festoollådor som alla har en innehållsbeskrivning på ena sidan, så ring!
Inte för att chansen kanske är så stor...
Nu är Eric och Juliet på kalas och jag har precis skrivit färdigt uppsatsen, nu ska Eric bara läsa igenom och leta efter slarvfel...

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jobbigt med kompletteringar :( Det är så himla surt och det tar sån tid. Men vad duktig du varit som äntligen ska få lämna ifrån dig den. Jag ska hålla mina tummar.
    Vansinnigt med inbrottet också. Tyvärr tycks det inte finnas några gränser för vad folk kan ta sig för.
    GRATTIS till tjänsten och GRATTIS till examen (snart va?)

    Kram
    Carro W (Dalarna)

    SvaraRadera
  2. Heja Caroline! GRATTIS till lärartjänsten!
    Hälsningar Christel

    SvaraRadera