tisdag 7 juni 2011

Livet i bilen...

Ja, den här veckan är det fram och tillbaka till Hässelby som gäller.
Jag måste göra det allra sista på min c-uppsats, eller självständiga arbete på avancerad nivå som det numera heter. Trodde jag skulle vara klar i onsdags men fick en del kompletteringar, så nu ska den slutgiltiga versionen in den 13:e och sen väntar en vecka av ångest innan betyget kommer den 20:e.
Så Juliet är på förskolan, sin allra sista dagar...

Nej det är inte alltid roligt att åka bil, sannerligen inte idag... Det va gnäll och gråt. Bältet åkte av, jag blev arg, Juliet blev ledsen. Ungefär som vanligt med andra ord. Jag förstår inte varför hon ska av med det där bältet hela tiden!
Men efter en glass (muta) kändes det nog bättre, för sen var det tyst, länge... Jag fick inga svar på mina frågor, jag antar att hon sov. Det är lite svårt att se! Men att hon inte somnade förrän 21.30 ikväll var svar nog på min undran.

1 kommentar: