torsdag 24 juni 2010

"Mammas säng"

Idag vägrade Juliet att sova, hon skulle nämligen sova i mammas
säng. Pomma (komma) mamma och mammas säng upprepades om och om igen.
Till slut fick hon faktiskt sova i min säng. Jag skyller på att hon
sr biverkningar från MPR sprutan (svullna lymfkörtlar, feber och
svårt att sova på natten) dessutom har det dykt upp en ny tand idag
med. I och för sig har febern lagt sig, men ändå, det känns okej.
Det händer ju inte allt för ofta och så är det faktiskt väldigt
sött.

Jag och Juliet har storhandlar idag! Vi hann innan affären blev
stormad av tokiga midsommarfirande människor. Vi gick i lugn och ro
ochnär vi kom ut i bilen igen upptäckte jag att vi hållt på i
nästan två timmar. Juliet klagade inte en enda gång! Jag måste ha
den snällaste och mest lättehanterliga dottern i världen :)

Nu är vi hemma, alla varor är på plats, Juliet sover och jag plockat
i ordning lite. Sent ikväll kommer mamma, längtar. Det ska bli så
mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar