söndag 4 augusti 2013

Roadtrip part 3 - Skärhamn

Detta underbara ställe!

Egentligen va vi på Klädesholmen, hos min andra moster som köpt hus där, först och sen åkte vi till Skärhamn.
Med dem åkte vi båten till Sandholmen, där jag alltid va när jag va liten. Vi badade på badplatsen och fiskade krabbor!

Två ovana små stockholmare på plats i båten :)


Krabbfiske


Mera båt...




Jag har världens finaste kusiner. Mina barn älskar dem!!!


Sen åkte vi som sagt till Skärhamn och en av mina absolut bästa vänner och hennes familj...

Bad i Tuviga.



Lugna kvällar när barnen äntligen lagt sig ;)


Och så klart promenad i hamnen...






Skönaste bönorna, känns nästan som Therese o jag när vi va små.


Fika på altanen


Vi avslutade med ett besök hos familjen Bengtsson, mina gamla grannar. Åh, det va alldeles för längesen! De har skaffat sig massa höns vaktlar, vilket så klart gillades av mina barn. 



En bara några dagar gammal vaktelunge...


Och sen var det hemåt mot Göteborg igen....


Jag shoppade med far min och barnen softade hemma hos mormor. Sen längtade vi alldeles för mycket efter Eric och åkte hem i fredags...


Home is where he is...


Love him och de där två små skatterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar