tisdag 25 oktober 2011

Blogg-torka

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta uteblivande av blogginlägg, jag är bara så gräsligt trött på kvällarna. Så när Juliet somnat kryper jag ihop i soffan och skulle kunna somna bums, men försöker hålla mig vaken till tio i alla fall.

Hur som helst, helgen tillbringades i Göteborg för min del och i Tidaholm för Juliet och Erics del. Här är några bilder från skogen hos svärföräldrarna...

Pappa sa ju att svampen gick att äta ;)

Min lilla sötaste!

Hon fullkomligt älskar att va i skogen, är inte rädd för någonting, klättrar och undersöker.

Ikväll fick hon feber, hög sådan. Flera barn och vuxna från dagis är hemma p.g.a feber så nu va det Juliets tur. Bara andra gången än så länge den här hösten. Ganska stor skillnad från förra hösten. Då va hon på dagis ungefär 5 dagar under hela november... Är riktigt tacksam för att hon få vara friskare i år! Så imorgon ska vi vara hemma hon och jag, mysa och se på film. Kanske hinner jag jobba lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar