onsdag 20 oktober 2010

Längtar efter jul och att tentan ska va klar



Julen är lite svår att göra någonting åt, men tentan... det är ju bara att skriva färdigt!! Men just idag har jag zero inspiration! Har skrivit nästan en sida och ja det är ju ändå 1/6... Men ändå inte klart så att säga. Så nu sitter jag här och tar kort på mig själv i Photo booth. Har fastnat på spotify, lyssnar just nu på John Mayer (en ny favorit), har skypat med Hanna, pratat med Therese, ätit frukost. Allt utom det jag egentligen borde. Jag som faktiskt brukar va så effektiv!! Skyller på att det är efterdyningar från att Eric varit borta ;) Jag känner ju för sjutton till och med att det vore trevligt att städa lite... What, det händer aldrig annars?! Jaja, nu gör jag det... skriver tentan alltså...

1 kommentar:

  1. Titta, här trillade jag in och började läsa. Antar att du kanske skrivit klart tentan nu, men nästa gång du "prokrastinerar" så bokar vi in en dejt som bara går att casha in när tentan är gjord. En riktig tjejkväll med twiligtfilmer (eller dylikt), god mat och en massa snack. Kanske att det kan motivera lite? ;)

    Kram från Rockis

    SvaraRadera