fredag 4 december 2009

DAGISPLATS!!

Äntligen har Juliet fått dagisplats. Förra veckan sa jag till Gud (ganska bestämt) i slutet av nästa vecka vill jag veta och jag vill helst att hon, alltså Juliet, ska få gå på någon av de närmaste förskolorna. Han fick fyra stycken att välja på. I går morse ringde telefonen. Det var från förskolan precis mittemot vårat hus!! Hej, vi har en plats till Juliet att erbjuda! I tisdags när jag ringde till dem var hon ungefär nr 8 i kön... Jag tackade ja direkt... Vilken Gud jag har. Han kommer aldrig för sent och han vill alltid vårt bästa. Tänk att vi faktiskt kan få det vi ber om...

I söndags i kyrkan pratade min pastor Andreas om att jul = tro och det passade verkligen in i min vecka. Nu på söndag handlar det om jul = hopp. Nästa vecka om jul = love. Hela jultemat avslutas med Christmas Special för mer info kolla på det här hillsong.se/thisischristmas/
Du är så välkommen!!

1 kommentar: